50 procent hybris, 50 procent självförakt

det är lustigt, när jag inte skriver nåt intressant
(mina patetiska, tragiska, futtiga kärleksproblem,
ekonomiproblem, tekniska problem och alkoholproblem)
verkar det som om halva sverige läser den här bloggen,
men när jag skriver nåt verkligt viktigt ser ingen det.
så se upp! det verkligt viktiga är där, go look for it!

jag nös precis över hela tangentbordet.

helt galen dag.
försov mig (var så trött att jag lyckades stänga av snoozet i en timme)
lyckades snabba mig, men ylva ringde precis när jag gick på tolvan:
"hej älskling, jag går inte på första lektionen,
jag antaaar att inte du heller ska det. rings sen, puss"
då var det bara att gå omkring själv i stan i tre timmar
(vågade inte gå hem, mamma är ledig på fredagar)
och min affär jag skulle kolla in var stängd.
tur att olivia ringde och hade tråkigt, så jag fick nån att prata med.
hade en halv helt meningslös lektion (film om ortodoxa judar=not funny)
så vi smet ut bakvägen när läraren inte såg.
sen träffade jag ahlbom,
gick hem och kollade på oc och gjorde chokladbollar. mumsfillibabba!

och jag upptäckte precis att jag nös över halva min tröja också.

hittade precis bilderna från i onsdags.
nej, jag tänker inte skriva länken, den får du hitta själv!
(men snälla, leta inte upp den...)

nu blir det movienight med lillebror.
han ska för övrigt opereras på söndag,
så nu går jag omkring och är rädd för bedövningssprutan. åt honom.
popcorn!

pop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback