a complete mindfuck where you become lost inside yourself.

ibland känner man sig verkligen förvirrad.
hade berök av iraelisk jude + palestinier.
blev så rädd att jag rös av allt dom sa,
människor är så elaka.

jobb! jess! ska springa runt med enkäter på ks,
i tre dygn. visserligen 8-timmarspass, men övertidsersättn.=pengar.

måste betala studion och decemberlån med en del,
men jag lär kunna hitta lite smink, ett par skor och en väska.
hoppas jag. behöver jeans också. och nya tröjor.
fler högklackade, en klänning till, leggings och smycken.
en ipodladdare, extensions, plattång och partylinnen.
och underkläder.
jag måste gifta mig rikt snart, jag hatar det här.
såg bingos übersnygga angelica idag. ångest.

iväg och träna med mig!

"If it were a magazine, it would be something that caught fire when you opened it and burned your hands because you deserved it for reading it."

nu ska jag äta bullar.
och hitta lite rock n roll.

dagens låt: highway to hell - marilyn manson (credit till ac/dc som gjorde den först)

http://www.nachtkabarett.com/transformation/galvanizer/nkgalvanizer.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback