can I blame this on my mother? (say just words)

"Haha! Kommer du ihåg Das Bebbe?!
(kom o tänka på de när du sa att bullarna skulle hamna i magen) :P "

det var ju en av dom skönaste grejjerna vi kommit på..
jag tror vi skrev det på min mage.

just make this go away..
it's been a while
but I can still remember just the way you taste..


okej, superläskigt virus på datorn.
skulle öppna bild från rumme (grrrr!)
som visade sig vara nånting som ville ta över hela datorn.
den började surra, typ morra.
jag är värsta sortens fegis, blev alldeles skakis.
det har liksom hänt några gånger för mycket att jag råkat trycka på fel knapp.
och så måste vi typ omformatera eller vad det heter.
lyckades krossa den, fast det har dykt upp lite nya saker på skrivbordet.
orka att det säkert sitter nån och kollar mina bilder. eller läser mina mail.
eller vad dom nu gör, kul kan dom ju inte ha det.
poor guys.

imorn blir det utgång!
och jag har precis tjänat 120 riksdaler på att stryka skjortor åt farsan.
total förnedring, jaa. men 120 spänn är ju alltid 120 spänn.
måste köpa nåt rosa imorn. (pink-theme på mera)
det är så mycket grejjer jag behöver.
undrar om johans svin till polare är med på föret..
(ni vet han som låtsades att hans väldigt levande fru hade dött..)
hoppas det. så kan vi jävlas lite.

dagens låt: the saints are coming - u2
och it's been a while - staind
och come clarity - in flames
och the man who sold the world - nirvana
och blow me away - breaking benjamin

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sorry om ja pajjade halva min msn-listas datorer, jag blev livrädd! haha! den har typ dött nu, ja lyckades inte döda den som dig :/
das bebbe va så jääävla bra.. (och ja, vi skrev de på din mage, och vi skrev Smek mig fuktig på mi mage hahaha)

2006-10-09 @ 15:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback