coffee stains and tapestry subwayweek

vad skönt.
jag har börjat lugna ner mig.
som ni ser bytte jag outfit här på bloggen.
ibland vill man bara inte ha rosa på allting.
fast jag ska måla rosa i mitt rum.

undrar hur det kommer sig att jag har tunnelbaneveckor.
såna veckor stannar alltid tunnelbanan så att man hamnar mitt framför dörren.
väldigt praktiskt när det är crowded på röda vid 8-snåret.
har en sån vecka nu.
oavsett mängd folk i trafiken,
dörren är min den här veckan.

fick för övrigt se bilderna på kören idag.
jag råkar ju vara med som kompensation för matten.
fotografen tog på mig fast vi sa att vi inte ville.
I hate him. lägger dom upp dom bilderna på hemsidan ska jag..
plastikoperera mig. jag är så illa tvungen.
man är riktigt ful när man sjunger på bild. inte alla, men jag.

You have my undivided attention now.
We're worthless together but nothing without.

br fr

emotional rescue vehicle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback