do whatever it takes in your heart to leave me behind

hemma.
slutade 5 timmar tidigare idag, så värt det.
ska egentligen sitta och plugga/skissa/plåta nu,
men jag kan inte.

var påväg hem,
och vem sitter mittemot mig på andra sidan bussen
om inte sveriges läckraste kille.
han tittade rakt på mig.
jag typ panikglodde rakt på honom.
när vi hade hållt på ett tag och jag skulle gå av
försökte jag se så cool ut som möjligt,
och när jag vände mig om gjorde han det också!!
och log.
kommer nästan inte ihåg hur jag kom hem.
nu måste jag ta precis den bussen nästa måndag.
problem: kommer inte sluta tidigt.
problem: vet inte var han gick på. och inte var han går av.
problem: jag är en kärlekskrank tönt.

(gud vad det här var töntigt! som att sitta och berätta för en person!)
jag ångrar att jag lovade imorse att jag ska bli lesbisk.
jag älskar killar.
(men vi ska på lebbklubb ylva!)

dagens låt: hate me - blue october

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback