DULL EGDED BOY

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
har just haft det mest absurda telefonsamtalet i mitt liv.
jag ska snart sluta tjata om det här,
men ni får skylla er själva om ni läser.

har i stort sett blivit galen,
jag förstår ingenting.
vissa människor kan jag inte förstå.
fattar inte hur dom tänker,
hur man inte kan sätta sig in i en annans situation.
hur man kan förbjuda sin "bästa tjejkompis" att umgås med vem hon vill.
hur man ställa ett sånt ultimatum.
hur man kan vara så avundsjuk men inte veta det själv.

hur i helvete man kan berätta något som det här för sina föräldrar.
jag antar att du tänker att du aldrig kan lita på mig igen.
jag vet att jag tänker att jag aldrig kan förlåta dig för det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback