"fes jag?" "jag hörde inget" "varför frågade jag det?"

herrejävlar. what a night.
varsin vinflaska hos johan,
träffade lilla vera,
karaoke med töntarna
(jess, vi shakade och kunde inte texten)
men kul var det, vi var bäst på stället!
flummade vidare till m,
där vi bara lallade förbi kön utan att legga.
vi var såå coola.
där vi också shakade och var fett snygga.
vi snodde öl av ett gäng,
och sen kom skumpan in.

träffade en massa roliga människor,
men tappade som vanligt bort ylva.
beslöt mig för att åka hem,
och träffade ännu en supertrevlig taxichaufför.
hem. promenerade till martin (nej, kunde inte gå rakt)

var längesen jag var så bakfull som i morse.
och så ska vi ut ikväll igen. "too paaarteeey"
(intern: tonys party-cd)
kunde inte få i mig nåt så jag låg i sängen till halv 4. 15.30.
aldrig sovit så sent.
har losat ännu en kamera.

nu måste jag verkligen duscha.
fick spännande sms och är nu i ledningen.

dagens låt: vettefan. joo, work it - missy elliot

(nu tror ni att jag gått över till the dark side, men vi ska faktiskt till debaser ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback