"fick diagnosen manodepressiv tre gånger, fuck off liksom!"

what the fuck.
skrev nyss långt och fint inlägg,
och när jag ska spara måste jag skriva in lösen igen,
och poff, så var allt borta.
egentligen blir jag så lack så jag ruggar (skiter i det)
men jag måste ju producera lite också.

vadfan var det jag skrev nu igen..?
kör kort version.
försov mig.
tvrummet halva dagen,
men lyckades skriva projektplanen.
kommer bli helt galet med mig och kalleballe!

juste. får inte glömma.
min och ylvas presentation heter nu:
"cia is a motherfucking ass licking ass!"
och sen kommer själva fördjupningen i assen,
men diabilder, film och demonstration. bitch, you and I !

lallade lite i stan,
hittade min affär!
och vilket place, helt otroligt!
tusen klänningar, skor, väskor, sjalar och korsetter..
hittade även ägaren ("känslig lady")
och bruden som hjälpte till ("älskling, prova den här!")
underbart.

dollar

utgång ikväll.
inga kläder. eller, kan verkligen inte bestämma mig.
crap.
irriterande att när man kommer hem från stan, halvdeppig
(det finns så mycket jag vill ha som jag inte har)
shoppar mamma sönder sig: "titta vad jag har köpt! en ny väska/jacka/klänning/tröja.. osv.. ")
shit, bråttom har jag också.

dagens låt: lips of an angel - hinder

Kommentarer
Postat av: loy

oh, vad var det för affär då?

2006-10-06 @ 19:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback