fornication, deprivation

omg, vad jag är sliten nu.
jag är så trött att jag inte kan hålla upp ögonlocken.
upp vid sex för att vara på ett helt tomt sjukhus.
de första två timmarna kom tre patienter.
ingen gjorde enkäten.
sen dök det upp lite dumma medelålders,
som trodde att dom kunde smita förbi mig med enkäten.
det kunde dom, jag brydde mig inte.

så jag roade mig med att klia sönder ögonen,
(jaa, dom är röda och svullna nu)
och läsa ännu en kriminalroman.
pappa hälsade på också, dagens ljuspunkt!
hittade farsgubbens affisch också,
den när han har en vit travolta-kostym. mitt i ett dance-move.
ser så fruktansvärt kul ut.
jag ska leta upp en så ni får se. muahaha..

fev
exakt. den. posen.

when all our battles are lost,
we like to paint our names on the wall
when we wake up with the world on our backs,
and we know that we're gone for sure.

okej, nu årets dilemma typ.
ska jag gå på spinningpass med elin,
(det är det jobbigaste som finns)
eller träna vanligt och inte bli lika trött,
men då missa sista avsnittet av desperate hw?
eller helt enkelt skjuta upp det lite till och träna imorn?

dagens låt: atwa - system of a down
och the bottom line - depeche mode
giving in - linkin park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback