ge mig nåt som känns!

Jag vill ha min tunga där
du är, så nära att du blir våt
men så nära får ingen gå...
sä nära får ingen gå, så nära får ingen gå.

Som en Romeo i jeans på din balkong
(Jag vill ha dig, du är min du är bara min)
Jag är skuggan vid din skärmdörr än en gång
(Jag vill ha dig, jag är din jag är bara din)
Och din klänning är som trasor i min hand
(Jag vill ha dig, du är min du är bara min)
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand

Så länge hjärtat mitt slår, så minns jag dig när,
du stack ett hål i min kevlarsjäl.
Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.
Kom gör ett hål i min kevlar... själ.


You and I,
move at the speed of light
One step at a time,
We don't have to run
You and I,
move at the speed of light
And with our smiles,
We outshine the sun

Vill du hjälpa hjälp dig själv
Jag behöver ingen hjälp
så lämna mig ifred
Lämna mig ifred

Jag behöver din kyla nu
behöver din svala hud

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag


och jag blir verkligen så glad
för du är verkligen precis som jag

Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
Var det vackraste som hänt mig


Och du håller så hårt
Och när längtan blir svår
Så är jag dindindin att ta med


du var ensam när du kom
du är lika ensam nu


I say: You need to eat
She says: I'll feed on your breath
What if I leave?
She says: Without you I'll be dead


Jag hatar sångerna jag skrivit
Jag hatar allt jag nånsin sagt
och jag hatar den jag blivit
när jag trott att jag haft makt
Jag hatar klyschorna jag spridit
på sång och dans och sprit
Man kanske borde ta sitt liv nu
men jag trivs ju så bra i min svit
Älskling,vi ska alla en gång dö

Så du tog min hand i vimlet
och sa älskling allt är skit
och mitt cyniska hjärta flimrar
när mitt livs kärlek drar sin kniv
Du sa: Vi följs väl åt till himlen
men gör det bästa av vår tid
och jag hör klockorna som ringer
för världens äldsta raggningsreplik
Du sa: Älskling vi ska alla en gång dö

dagens låt: m - kent

(längre och längre ner i fylle-depressionsträsket. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback