he won't know what hit him

ännu en tisdag passed.
var duktig och kom på kören,
som vanligt jättenära att jag tog sovmorgon.
jag börjar komma in i det där.
unfortunately hamnade jag bredvid cp-tjejen.
hon sjunger ganska bra, det måste jag säga.
men en mer tragisk person får man leta efter.
misslyckad socialt, sjunger när hon inte ska,
en besserwissig dammtuss.

well, ikväll ska jag fanimig inte lägga mig tidigt.
undrar vad jag ska göra.
undrar vad jag har lust med. (evil monkey)

"du är ju välkommen att hälsa på erik när du vill"
suit yourself, fucker.

"I'm soo lesbian right now"

maybe you're the only wo(man!) who can help me.

multiply your death
divide by sex
add up the violence and
what do you get?
we are all just stars and we're waiting
we are all just scarred and we're hating
we are all just stars on your burning flag

you can point your gun at me
and hope it will go away
but if god was alive,
he would hate you anyway

dagens låt. maybe I'm amazed - paul mccartney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback