I heard that you died alone

jösses, vilken dag.
skiter i att gå upp till första lektionen,
och kommer sent till andra.
läraren pissed off
(30 % av vår klass kommer mer än 10 minuter försent)
lallade i stan med ylva,
köpte latte och brownie på sleven.
när man har det+tidning+päls+skolböcker+läppglans blir man så.. kultiverad.
eller exklusiv, eller ser ut som om man är det.

you left me, incomplete.

"this week-end, I'm gonna fuck so much."
"with who?"
"everybody!!"
"ooooh! me too! fuck me too! "

sitter och försöker plugga.
har inte börjat.
det är så omotiverande att veta att det kommer gå så långsamt.

lär bli så att jag tar slut på bildrullen istället.
har valt temat "addicted much?" (inte alls inspirerad av mechanical animals)

drugs

har tagit en massa såna här bilder, sprutor och vitt pulver.
med lite tur blir det bra svartvitt.

hördu flea, ingen kallar mig kyckling.

jag hatar att plugga.
en av mina fobier.
precis som spindeln med minikropp och skitlånga ben
duvor
att bädda sängen slarvigt när man byter lakan
när nån lämnat kvar flärpen på mjölkpaketen (aarghh!)
allt som har med dålig hygien att göra
pilgrimsmusslor och annat slemmigt
smillas rosa tuggleksak (vidrig)
med mycket mer.

all that I want, I that I need
is to make you be

I gotta know what's inside you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback