I'm right, your wrong

ännu en fruktansvärt tråkig fotolektion.
den förra var ju helt okej, då sysslade vi ju med systemkameror.
nu står han framför oss och upprepar 500 gånger
att man måste ta med sig häftet med uppgifter.

gud vad jag är mätt.
råkade sjukanmäla mig från matten,
gick omkring i fältan och väntade på ylva istället.
sen åt vi lunch. på donken.
åt tillochmed en paj. jag dör.
måste träna ikväll.

måste uppenbarligen skaffa mig en ny p.
p kommer aldrig glömma det här,
men jag vet att han är långsint as hell,
jag vet hur han funkar.
det är hans loss, inte min.
jag har inte gjort fel nånstans.
inte han heller egentligen.
eller jo förresten.
hela den här lilla grejjen är en stor grej på grund av honom.

så går det när man har ett svartsjukt, avundsjukt kontrollbehov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback