instead of making love

skönt och konstigt att inte vakna bakfull.
är istället otroligt sugen på att gå ut. på öl.
vill ragga på snygga byggjobbarna i fias källare,
och träffa d. jag tror jag drömde om honom.
trevligt med lillebror och plejel igår,
kollade på idol och åt godis.
(som jag verkligen förtjänat efter tung vecka+träning)

I drive so fucking far away that I'll never cross your mind

ska bara njuta av att inte göra nånting idag,
kanske följa med mamma och handla.

erika, ylva, sophia och cia skriver en plansch.
E: "för din tro"
C: "sa"
E: "fan, nu skrev jag ju trosa"
Y: "haha, erika är besatt av trosor!"
C: "det kanske är så att erika glömde sin trosor hemma imorse?"
haha...
Y: "du är bara avundsjuk för att jag har hittat min inre tro..sa"
E: "hur ser din trosa ut då, den inre alltså?"
HAHA!!
när man är trött en fredag kan vad som helst bli outsägligt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback