it's a new dawn, it's a new day, it's a new life, for me.

aah. nu fattar jag american psycho.

so what if I never hold you?

Ylvas blogg:
"shit jag verkar vara den enda som hoppas att ja aldrig gifter mej.
iofs cia också, vi ska ha cp stora feta ringar med diamanter och ha hemligt sex med den heta trädgårdsmästarn när maken är på affärs resa, hell yeah!"
hehehe...

So if it’s true, that love will never die
Then why do the lovers work so hard
To stay alive?
 
jävlar, nu blir det galet!
kellys bar, hard rock café och l1/the vibe!
this time, we have to steal beer.
men jag vill att j ska vara där.
aargh! bråttom!
måste sminka mig, klä på mig,
äta middag, göra nåt åt håret,
och leta reda på minst 200 spänn.
lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback