liar (it takes one to know one)

jaha. jobb.
det går ut på att när en patient kommer till receptionen på akuten,
får den välja på att göra en enkätundersökning. (95% gör den inte)
när personen är klar, tar vi enkäten och ger den till sekreteraren. (3 meter att gå)
that's it.
det här betyder att jag får betalt för att läsa 3 år gamla amelia,
dricka kaffe och kolla på tv.

valde frivilligt att jobba ett extra morgonpass imorn,
bara för att chefen (som vill att man fikar så mycket som möjligt)
ska tycka att jag är samarbetsvillig och ambitiös.
jag ska alltså upp 0600 imorn. av fri vilja.
sen jobbar jag natt på onsdag. natt!
mellan 23.00 och 07.00. sjuuukt.

försökte fulragga på en patient som hade ont i näsan.
det kändes lite konstigt, så jag la ner rätt snabbt. but he was cute!

ja, jävlar.
nu ska jag sova. natti natti,
dd. mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback