nu fortsätter jakten. billy lonestar.

jaha, så tror man att man äntligen får sova ut en måndag.
istället ringer m från jobbet halv tio på mobilen.
jag ar dessutom tvungen att låta nyktert pigg ,
för att försöka dölja min kärlek till sena morgnar.
det gick ju sådär, hon fattade att hon väckte mig.
fast hon bad inte om ursäkt.
(ohno, hoppas jag inte får en chefredaktör-kopia till chef)

det är alltid lika svårt att klä sig första dagen på jobbet.
ska man ha oversize-tröja och leggings för att se chic ut?
eller ska man ha mjukisbyxor för att det är skönt och man antagligen måste byta om där ändå?
eller ska man se ut som en grå mus med jeans och tröja. no idea.

mm! mitt schampo luktar fruktsallad!

titta
här och känn en del av mitt ha-begär:
(men hur kan chloéväskan (padda) kosta tre gånger för mycket?)

ch

jag vill inte jobba idag.
15-23, kan det blir en sämre tid?
jag missar middagen, allting bra på tv, alla bra träningstider..
crap.
dessutom kanske jag måste ha sjukhuskläder.
och dessutom har brorsan slarvat bort både min och hans ipodsladd.
så jag har inget att lyssna på när jag ignorerar patienter.

dagens låt: seize the day - avenged sevenfold

Kommentarer
Postat av: catya

haha.........du verkar ju älska ditt jobb ; )
vad jobbar du med, inom vård om jag förstått rätt

Ja, chloe väskan är inte helt fel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback