oh yeah your skin and bones..

jag hatar verkligen söndagar.
jag hatar vissa människor ibland.
verkligen oskön dag.
mamma sur (lillebrorsan hem aspackad igår)
skönt att han typ drack en flaska vodka,
har bara minnesluckor efter 22.00,
mått skit hela dagen och ser ut som bara fan.
fick för övrigt åka hem med fältassistent.
sucker. han lär sig.

en människa sur, ska ringa snart.
jag är också sur.
har inte pallat plugga matte. (matte c prov imorn)
har inte orkat städa (började plocka undan men tröttnade)
alla var jätteotrevliga igår. undantag: två personer.
till e, c, m, p, j och m.b.h. : screw you.
jag orkar inte den här skiten. skärp er!

dagens låt: allting som är höst, deppigt, oskönt, dåligt och ångestfullt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

snuff, it's gonna be alright.
blev inspererad av din schyssta manson-lay-out (A)
did it hip-hop-style.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback