"Så jävla röttu, jag känslanha som en tab!"

(var inte riktigt nykter förra helgen.
var inte riktigt clean förra helgen heller)

älskar att så fort jag får nånting,
vadsomhelst,
blir alltid nån av mina brorsor fruktansvärt avundsjuk.
i hela mitt liv, på varenda önskelista längst upp har det stått "en tv".
och nu, 18 år gammal får jag en.
den är skitsnygg, 27 tum (!) och pianolack. sexig som fan.
nu, i det här ögonblicket pratar dom om gåsjackan, kameran och andra kameran.
det var ju j som fick en jacka först! det var ju han som fick en kamera först,
en mp3 först, m fick sina jävla gitarrer, får sina kläder och pengar.
jävlar, är vi bortskämda eller?!

sam
(fast den är snyggare i lack, och utan fula samsungbilden)

tack pappa.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, lite bortskämda är ni nog tyvärr :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback