say X amount of words

I may be some sort of crazy
We may be some sort of crazy

(why, why can't I just let you go?!)

vad är det med vissa killar?
jag gjorde misstaget att ge mitt nummer till en kille i turkiet
(kommer inte ihåg omständigheterna)
och sen dess har han ringt typ 30 gånger.
en gång lät jag c svara att jag låg naken med honom,
en gång skrek jag till killen att sluta ringa,
och så alla sms.
när jag sa "you're pathetic, bugger off!"
skrev han: "okey i will not call you i will your love
put in my hart. but you are the most sweet everytime"

och nu, när har han ringt 8 gånger i helgen,
så han skickar:
"hallo haw ar you i ym yunus kiss yu bay"
är det nån idé att skriva till nån som tror att "stop calling me idiot!" är en komplimang?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback