te quiero putai (hold me until it sleeps)

varför måste man få panikont i huvudet en fredag?
just en fredag, av alla dagar.
slitit hårt (relativt)
och hade viktigt projektmöte
(det är ju samma sak men låter bättre än handledning, )
jag och kalleballe måste nog jobba lite.
hade lite trevligt med vännen utanför,
var sen tvungen att cykla och hämta nycklarna.
tappade mitt örhänge på vägen. dessutom dog jag i uppförsbacken.
det håller inte att träna en gång i veckan.

har absolut inget att ha på mig.
visserligen ska vi inte till världens coolaste places,
men ändå.
har verkligen inte ett skit.
har verkligen inte en spänn heller.
tur att grabbarna grus på m är så dumma.

hoppas vi möter brudarna med attityd igen,
vore kul med lite fler intriger.

dagens låt: come together - michael jackson

(snyft, vad har hänt med min musiksmak?!
man ska gilla mj, men jag gör det egentligen inte)

inbytt dagens låt: sound of the republic - raised fist

bättre så. I rock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback