that sweat, that sweet, that hard

rekordmånga som läst bloggen de senaste dagarna.
är det för att jag totalt lämnat ut hela mig, min person och allt som händer.
eller är det för att jag lyckats få ner riktigt spännande rubriker..

jag vill verkligen inte gå och lägga mig.
1. måste passa på att vara uppe sent när man inte ska upp tidigt.
2. träningsvärken börjar komma. svårt att gå.

det skitbraiga tisdagar-20.00-passet är borta.
gick dit och trodde att allt skulle vara som vanligt,
men istället var jag inskriven på "jympa core".
låter high-tec, men det enda vi gjorde var balansövningar.
och ungefär 500 situps.
det är tydligen träning som ska förbättra
 "hållningen, magcentrum och den inre styrkan"
yeah. riight.

jäklar. nu hände det nåt.
vad är det med människor. (killar)
bastards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback