the bitch police have come to bring justice

blir så dåligt med inlägg nuförtiden.
skön dag, lite risig i halsen.
blir aldrig frisk som jag håller på.
sov lite hos m, lallade lite i stan.
hade toppmöte med restaurangchefen,
kände mig überviktig.
hade skjorta och besserwissattityp.
som uppenbarligen funkade:
fick skumpa och smör.

bokade ytterligare möte,
ska dessutom checka jobb imorn.
kan väl vara bra att ha ett sånt.

längtar till helgen. vill uuuuuuut.
well, så länge det blir
karaoke+mobbning av mindre snygga människor är jag nöjd.
sen ska vi visserligen vara ute till minst 5
(praktiskt, för då börjar tuben gå igen)
så jag kommer vara jävligt skön dagen efter.

med lite tur kan jag ha lite roligt med mina grabbar också.
det är bra med grabbar när man lärt sig hur dom funkar.
och det är ännu bättre när man har dom precis där man vill ha dom.
i.. en råttfälla ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback