the black sheep in this family

kaffe och brownie idag också.
höll dessutom det satans talet med ylva idag,
och det gick ju som det gick.
man får skylla sigsjälv om man skriver det på tunnelbanan.
fick skriva texter på psykologin,
skrev om allting och insåg att jag inte förstår migsjälv.
jag inbillar mig att det inte är som det är,
och håller på att hamna i samma kurva som då.
vet inte vad jag ska göra med det bara.
jag blev ju aldrig klar.

(fucked you from the heart)

sitter och skriver nu igen.
har ingen lust att göra det här längre,
jag vill ut! jag vill träffa d igen, vill festa!
alternativt träffa nån annan. humhum.

den som inte sett girl interrupted borde göra det.
man förstår lite mer om sig själv,
om man känner sig lite sinnessjuk.
vilket jag anser att alla är, mer eller mindre.

ska försöka skriva lite nu, så jag slipper imorn.
har bara 12,5 bokstäver kvar.

dagens låt: cake and sodomy - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback