the number one with the bullet

det är verligen underbart när man närmar sig förkylningen dag för dag..
på sitt lov.
jag orkar inte bli sjuk.
jag ska ju göra en massa saker.
såå, utgång ikväll! igen.
eftersom alla mina kläder är nån annanstans,
tänkte jag shoppa lite.
det går inge vidare utan pengar, alltså dom
jag inte får förrän jag städar mitt rum.
(det gör att jag känner mig som 11 år igen)

jag får väl stryka lite skjortor.
till råga på allt är jag nu skyldig pappa 600 spänn till.
måste dessutom på möte idag,
hoppas jag smittar dom.
nej, den ena är ganska söt..

jag ser ut som ett troll idag.
ett läskigt troll, med blodsprängda ögon, gammal eyeliner,
dreglande, oborstad mun och fruktansvärt rufsig i håret.
har dessutom jimmys gröna mjukisbyxor och bruna mona-tröjan.
nu ska jag se om jag lyckas skrämma min lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback