This addict just starved again asphyxiated

känner mig tvungen att uppdatera på bortskämd-fronten.
eftersom mamma inte klarar av att lillebror är lite ledsen,
och eftersom han inte orkade säga ja till moppen får han nu datorn.
där jag har hälften av mina tonårsminnen. halva mitt liv alltså.

sen har vi en till skön kille.
från janusstalker!
"hello I d like you very much I d like to know you better
mey I kiss you I ll never forget you my nams is junus turkey alanya"
vad är det för jävla gök som inte kan glömma en full jävla turist?

undrar hur det kommer sig att man sitter och är skitnervös när man kollar på tv,
håller liksom andan tills man vet om han överlever eller inte.
tur att han inte grät, har så svårt för killar som gråter.

And now I'm convinced on the inside that something's wrong with me

den som inte läst "the devil wears prada": fortsätt så, den är sååå tråkig.
fördelen är att jag trodde jag skulle bli helt ha-galen, men jag klarade mig ganska bra.
fast jag vill också ha en röd, pärlprydd chanel-klänning för 40 000 dollar.

dagens låt: dying in your arms - bandit unplugged

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback