this misunderstanding is not misunderstood

smek mig fuktig, haha! som fan.

suttit och kollat på 100 höjdare och prison break.
det slog mig att jag missat en del av pb för att jag somnat i J:s soffa.
bad girl.
det slog mig också att jag mår dåligt när folk gör bort sig i tv.
verkligen gör bort sig.
jag får krypningar i benen när jag ser nålar,
men jag får skypningar i själen när någon offentligt blir förnedrad.
can't help it.

det känns inte så bra.
and jeez, vad duktig jag har varit nu.
skrivit en hel bokstav till
(på den satans abc-boken. morr)
som får windows office dokumentfan att hänga sig hela tiden.
har ju 17 kopior på skiten.

natti natti små vänner!
"drömmar är tankar vi inte kommit på än"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback