"undrar om det är fisförbud här?"

jag+yl

galen dag.
varit jätteflummig för att jag bara sovit två timmar inatt
(på grund av emotional crises
med dyngrak snarkande grabb som tog över hela min säng)
meningslöst att gå till skolan, fick inte ens redovisa.
hade till och med pluggat in det. ganska bra.

åt muffin på mcd, och fick kaffe av skum flummig grabb i stan.
lallade i stan och hängde på biblioteket med olivia och ylva
(kände mig så oseriös, kanske för att min mobil ringde 5 gånger
och jag inte ens kom på att stänga av ljudet nån gång.
totalförbud att prata i mobil på bibliotek. alla arga på mig)
sen, mitt i tystnaden fick vi tråkigt och hoppade på varandra,
så mycket att det hände kroppsliga pinsamma saker med ylva. hahaha!
det var det roligaste jag varit med om på länge.

hade sen möte med per. som inte var där.
så vi bytte till ett roligare möte med snyggare killar.
byter lokal till April, den 23 april!
be there, or be squared!
tandläkaren sen, jag tycker det är rogivande på nåt sätt.
man blir liksom omhändertagen.
fast det här påhittet med flour, det går jag inte på.
äckelpeckel guck.

dagens låt: all the small things - bandit unplugged
dagens allting bra: ylvababe, rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback