until you came to close one day (I'm sorry)

fyfan. är på fruktansvärt dåligt humör.

take this life, I'm right here
stay a while and breathe me in

så jävla oskön kväll.
orkar inte ens förklara.
började visserligen bra,
men allting spårade efter middagen.

"det här är lite närgånget, men vi ska på swingersklubb nu,
och jag har ingen att gå med för man måste komma i par..
vill du ställa upp?"
var inte riktigt på humör.

saknar min kamera,
jag kan ju inte ha foto utan den!
hade för övrigt skitsnygga bilder i,
måste få tag på en ny genast.

ibland är allting helt outhärdligt.
orka gnälla, men ändå.
jag pallar inte.

till råga på allt var jag inte full,
men fick 7 blåsor = gå från alvik i bara strumpor.
great.

dagens låt: from out of nowhere - bandit unplugged (typ det enda jag kan lyssna på nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback