white trash get down on your knees

you came out of nowhere.
and then you wave goodbye..
and it hurts inside..

fyfan vad jag är trött på religion.
tur att jag är ateist från början,
vore ju synd om man tappade tron bara på grund av ett skolarbete.
det är en sån jävla röta bara, hur fan ska jag hinna klart det här?!
måste ta ledigt hela torsdagen, annars kommer det aldrig gå.
är så stressad att jag mår illa och har spänningshuvudvärk.
så, nu har jag klagat klart.

hittade mina fina bullar i frysen nyss, ska äta upp allihopa i helgen.
bullkalas. pusskalas. barnkalas. kalas. älska ordet.

down, down, and sugar, we're going down..

ska verkligen försöka ta det lugnt i helgen.
verkligen, verkligen försöka.
jag håller på att kollapsa. måste sova nu.
det är så mycket jag vill ändra på.
det ska inte vara såhär, ibland får inte ens jag må såhär.

dagens låt (igen, vet inte om jag redan har skrivit en): everlasting cocksucker - marilyn manson
och i'm sorry - evergray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback