woke up today and wished for tomorrow

mm.. brunch...
dum som jag är tvättade jag inte bort sminket helt,
så jag vaknade med ett svullet öga.
ser inte så farligt ut egentligen, bara om man vet att det är där.
surt ändå.
blir alltså ingen speeddating på spy bar ikväll.
hellre utgång fredag.
då ska the bitches support den andra bitchen.

borde verkligen hoppa in i duschen snart.
blir hitta-snygga-saker-att-köpa-när-jag-blir-rik-dag.
har typ 150 spänn att leva på resten av månaden.
precis som vanligt.
snart måste han få sin jävla moppe.

problemet med att inte ha bråttom är att man aldrig kommer igång.
jag borde egentligen göra nånting nu.

jag älskar sånt här väder.

regn

Say your goodbyes and make for the sea.
I'm nothing without immortality infusing me with the feeling I'll never leave...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback