you make it hard to be faithful (love is like a drop in the ocean)

en söndag utan bakfylla.
det har nog gått lite för långt med festandet,
känner mig ensam och förvirrad som vaknar pigg
(och ser någorlunda fräsch ut)
och utan blåmärken, taskig andedräkt,
minnesluckor och roliga saker att berätta om.

tack älskling! det var inte ditt fel, det var hans. 
du har inget att be om ursäkt för.  
take this mouth, give it a kiss
take this heart, and make it break

måste uppdatera er på storebror.
non-talkning period nu igen.
(han satt och pratade skit om mig när han trodde att jag inte hörde.
jag satt bakom honom i bilen. asshole.)

aaarggh! jag är så trött på mitt hår.
blev så lack att jag satte upp allt med en penna och ett gem.

dagens låt: imagine - john lennon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback