alien ant farm

okej, nu har jag blivit invalid.
eller inte invalid fast jag kan inte prata.
av två anledningar.
1. jag har så ont i halsen att det gör för ont
2. hade jag inte ont hade jag iaf inte kunnat prata
(den enda som är hemma är min storebror,
och som ni kanske vet pratar jag inte med honom
förrän han ber om ursäkt)

det är skitjobbigt att vara sjuk.
det gör ont
jag lämnar ylva alldeles själv med vår klass (uuuuuh)
det hjälper inte med värktabletter
man är ledig men kan inte lämna huset eller göra nåt kul
jag kan inte äta heller, det gör asont att svälja

nu skulle jag visserligen ha slutat anyway
men jag behövde sova.
vilket jag inte fick
för storebror spelar musik volym 4
(volym 4 är samma volym som 27 på min stereo)
en av högtalarna (1 meter hög) står rakt under mitt rum.
visst, jag blev skitsur.
oj, vad han lär blivit förvånad när jag inte skällde ut honom.
jag sa ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback