and the rest, the rest is history

weird fredag.
började med jätteseg psyklektion,
där vi "tolkade varandras drömbilder"
bullshit, ett träd är ett träd, inget annat!
lallade runt i stan,
och morsan grusade min plan om att förvandla ful jacka till snygg jacka.
typiskt. men päls ska det vara.

träffade elin ett tag,
känns så konstigt att inte träffa henne på så länge..
ska dit ikväll och sno lite prylar.

leave it behind.

drog tillbaka till skolan sen, helt i onödan.
meningslöst.
sen var jag så irriterad att jag tvingade per att skjutsa hem mig.
jag håller på att dö, har fet träningsvärk. ´
och fick världens magknip (årets fulaste ord)
efter att jag ätit mandariner.
kan bero på att jag åt fem inom loppet av 15 minuter.
jag kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback