best me up, beat me down, mess me up into unrecognizion

puh.
jag har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv.
hade en helt meningslös filosofilektion,
för att sen ränna i stan från 12 till 14.30.
det är amazing hur mycket man får gjort om man shoppar själv.
jag var som en liten virvelvind,
måste varit inne i en miljon affärer
surplandes på min lemonad.
kände mig oerhört exklusiv när jag bara betalade med kort.
for the first time in my life typ.



"hej, jag ska berätta om min fördjupning i ylvas ass.
som ni ser här på bilden har jag en så kallad "strap-on".
som ni också ser är ylva väldigt glad.
snart ska hon få berätta om när hon fördjupade sig i mitt ass."
HAHAHA! vi är så sjuka, så sjuka... bitch, you're the greatest.



anyway, sen var jag och tränade, och typ dog.
ledaren 15.00 på torsdagar är min favorit.
smågay, jättesöt liten kulmage, och såå hurtig och glad.
helt underbar! cary ylitalo, i love you!

och jag var grymt duktig som behärskade mig,

jag köpte inte en 200grammare på vägen hem.
är stolt över migsjälv. jag stod emot.
(det råkar ju vara så att jag går förbi en budgetaffär där man får 200 gram för 19 spänn.
beat that, pressbyrån!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback