dass helllvette

ganska konstig måndag.
alla esteter hade "drakbygge" hela dagen. udda.
jag såg till att hamna i fel grupp,
för det är lättare att trycka ner rädda ettor
(som tycker att man är oerhört cool)
än andra treor som vet att man är det. haha.
i min grupp hade jag sandra (lucky me)
och resten ettor, varav en var den jobbigaste jag pratat med.
hon hade helt sjuka idéer, och var liksom helt vild.
sen tog jag och ylva jättestor och jättelång lunch.
vi tog naturligtvis fel buss till gärdet,
och sen hittade vi naturligtvis inte nån,
så vi fick antagligen (naturligtvis) frånvaro.
whatever.

idag är det alltså brommas inspark.
jösses jag trodde aldrig att jag skulle tagga.
jag gillar visserligen inte de flesta i bromma,
men det finns ju guldkorn.
varav en av dom råkar vara f.d.ragg. hehehe.

stör mig på folk som verkligen inte kan hålla käften.
om jag säger nåt i förtroende betyder ju det att jag inte vill att
det ska komma ut till hela bromma.
och nu är det påväg att göra det.
snart brakar helvetet löst.

"lova att inte väcka mig om jag somnar.
jo, men om jag vill r**k***** dig då?
okej, men du får inte väcka mig om du inte r**k****** mig"

hahaha! och så ska vi ut ikväll.
jeez, hur ska min lever överleva till 20 om jag fortsätter såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback