ensam. full. utan jacka. cookies.

jahaja.
ännu en utgång.
jag har aldrig varit så ledsen, arg, förvirrad, kall och full på en kväll.
vi skulle av nån anledning till brommas inspark.
jag ångrade mig redan på tolvan.
hängde på murphy's,
where sofie got very, really drunk.

do I have to shout it out?

så jag lämnades själv med grabbarna,
på väg till the vibe.
var jättelång kö, och jag hatar att vänta.

det nästa jag kommer ihåg är att jag står i hässelby strand.
ensam. utan jacka. full.
pratade med en tjej som visade mig till bussen.
jag var påväg hem till någon, fast jag inte borde.
sen följde jag med upp och drack te,
och hon måste nog vara det trevligaste människan jag träffat på länge.
fick låna en tröja och sen kom martin.

han är så gullig när han har pengar och är full.

då åker man taxi. 450 riksdaler.
jag är också gullig.


skönt att vara ledig idag. monsterdag imorn.

var superkrångel med tolvan,
får höra nåt jag väntat på, men hatade.
varför blir jag så besviken?
varför tror jag att människor förstår?
det gör dom inte. people are evil. people.

matti, I really need you.
även om du var en liten töntig sak så sa jag ju allting.
du gjorde mig bättre, allt det är borta nu. hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback