good feeling's... gone.

jävlar.
vad allt kan gå snett.
vet inte ens om jag orkar berätta om igår.
i stort sett allt som kunde gå åt helvete gick åt helvete.
för en gångs skull berodde inget av det på mig.
jag hade tänkt ut det så bra, lagt upp det så bra.
det enda som faktiskt var roligt var runt 4 snåret,
när jag och martin slogs. igen.
och åt stopp-och-väx.
och drack mjölk ur förpackningen.
och kollade på cobra.
probably the worst teckade actionfilmen som finns.
det är otroligt, jag kan försöka hata honom hur mycket som helst.
men det går inte. min lilla martin.

skiter i gårdagen.
men.
helt seriöst person: 2, 4, 8 - skärp er.
se till att det inte händer igen, för jag kommer bli såå pissed off.

person 6: du kan jobba på att langa lite klara besked.
du kan dessutom sluta

på onsdag fyller elin 18!
jag har hittat världens bästa present!
kan ju inte skriva vad det är, och jag har inte råd med den just nu.
men jag lovar vännen, inga lego-gubbar i år!

elin förklarade att hennes undre ögonlock typ svullnade en massa igår.
vilket gjorde att hon var tvungen att berätta hur det var att se som en... asiat.
no offence asiater, men hur ser ni?!
jag var ju tvungen att testa, så man drar liksom ner ögonbrynet och så whuu!
man ser inte ett skit, går inte att kolla upp eller ner. weird.

val. shit. panik.
jag glömmer bort hela tiden att vi ska rösta om typ en vecka.
har lust att skita i hela grejjen bara för att slippa tänka på vad jag ska rösta på.
min tröst är att mormor inte heller vet vad hon ska rösta på.
å hon har ändå gjort det ett par gånger. good feeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback