halvt uppäten av schäfrar

jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte
jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte
jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte.

var tvungen.
ska rycka upp mig.
andas.
in genom näsan,
ut genom munnen.

catch my fall
when I start to slide

så.
allting kunde faktiskt vara värre.
men det kunde defenitivt vara bättre.
jävlar, nu deppar jag igen.
jag kunde levt som bruden i csi.
misshandlad i flera år, tills jag lyckas fly.
den ovänliga själen hittar mig och slår ihjäl mig med min egen pistol.
det funkar inte.
jag kan inte gå runt och vara lycklig bara för att det där inte är mitt liv.
jag får väl sluta som en sån där tragisk människa.
som tycker jättesynd om sigsjälv, inte klarar av att hitta en bra kille,
och som blir hittad två veckor efter min död halvt uppäten av schäfrar. suck..

fuck the pain away.

dagens låt: the sinner in me - depeche mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback