headfight! headfight! headfight!

you know I don't see you.
men sluta säga så. I don't wanna know.
tuff dag.
börja 8 med "litterär gestaltning".
där alla losers går.
var med på cheerleadingmötet,
i brist på annat att göra på håltimmen.

"jag undrar om jag skulle bli en bra cheerleader.."
"nope, du skulle bara lägga dig på golvet och skrika "i wanna get hiiiiigh" hela tiden"

idag hade jag och ylva headfight.
vi låt med huvudena mot varandra och slog ihop dom.
det var skitkul! (men jag har min diadeam-sköld)

sen var det psyk (vi drog) och matte (smet ifrån typ halva)
och var absolut inte med på skolfotot.
man kan ju inte se ut hur som helst.
(vi hade kanske varit med om vi hade vetat att det var idag)

fick tillbaka min jacka.
hade självklart glömt den på murphys.
jag vill ha en ny jacka.
har värsta visionen om hur den ska se ut,
och så finns den inte nånstans!
har för övrigt inte råd, och mamma tycker inte jag behöver en.
tur att jag har farsgubben, han ska övertala henne.
undrar om jag kan få honom att köpa mina solglajjer också?
dom kostar bara 2675. och det är ju inte så farligt.

jesus
jesus help me.
I'm alone in this world
and a fucked up world it is too
tell me
tell me the story
the one about eternity
and the way it's all gonna be
wake up
wake up dead man

jag orkar inte ikväll.
hittat v for vendetta, ska nog se den.
och om mamma är hemma imorn,
ska jag dra och träna. jag behöver det.

dagens låt: what if - coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback