I'm going down, down, down

okej. idag insåg jag en sak.
jag hade somnat i bilen och drömde om nån.
det här får bli ett sånt här mystiskt kärlekskrankt inlägg.
till nån.
vet inte vad du gjort med mig.
ibland önskar jag att det aldrig hade hänt nånting,
fast jag vet att det var oundvikligt.
tror inte på ödet annars, bara när det gäller oss. lite.
jag orkar inte ta mig igenom det här, det vet du.
du orkar ju inte heller.

I'm standing on the rooftop ready to fall.

men gör inte såhär.
säg inte så.
visst, I fucked up.
men du måste förstå att allting jag gör, gör jag för dig.
jag gör det inte för dig, men du lämnar mig inte ifred.
varenda sekund, varenda minut är du där.


du. the little scratch on the roof of your mouth that would heal if only you could stop tonguing it,
but you can't
du har aldrig förstått,
och kan aldrig förstå vad jag känner för dig.
men jag vill inte längre.
take me now, or lose me forever.

jag hatar såna här inlägg, hoppas ni som läser har överseende.

dagens låt: skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback