I'm gonna getcha !

fan vad jag är dålig på att städa mitt rum.
jag har inga kläder i garderoben.
inget smink där det ska vara.
inga kuddar, täcken och ingen nalle i sängen.
jag sover under ett berg av saker. och dammtussar.
(det är så mycket skräp i mitt rum att det gröna monstret
är proppmätt och var tvungen att skaffa familj.) J.

känner mig lite hemsk.
drog min allra värsta (på länge) vita lögn igår.
hade ingen lust att sova ute på lidingö,
så jag låtsades ringa min ledsna kompis.
det värsta var att jag fejkade så bra att han gick på det.
glöm att jag sover där inatt liksom.

jag funderar väldigt seriöst på att vara hemma imorn.
har ingen bättre anledning än att jag vill se min film.
vill vara hemma och sova och baka och tycka synd om migsjälv.
jag bakade för övrigt årets godaste brownies, med chokladsmet på!

brown

mmm... choklad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback