join the club baby!

omg.
ibland finns det så mycket att skriva om
vi kan ju börja med igår.
elin, erik, carro, anja och peter satt på saddle and sabre och förade.

http://www.saddleandsabre.com/

underbart litet ställe med gitarrer, cowboyhattar och whiskey.
vi tjejer kom och åt upp elins efterrätt.

sen drog vi till cafét.
lite irriterande att elin fick gå dit på sin födelsedag,
när jag fick nöja mig med oglamourösa treat.
där hittade vi john och alex, och mathias från mera.
efter ett tag drog elin och isabelle till kickis för att sjunga,
men jag och amis stannade.
vi våldgästade ett bord och fick hur mycket att dricka som helst.

"du är... 25"
"nej, jag är 32"

killarna payade. worked for me.
jag älskar högklackat. men bara på dom som kan gå med dom.
och dom som inte trampar på såna som jag.
nu har jag typ ett hål i min fot, där en ovänlig själ tryckte igenom sin klack.
jag grät på dansgolvet.

sen drog vi till laroy allihopa, men var där ett tag bara.
det blev taxi hem till elin och lilla sjöjungfrun.
och jag gjorde bort mig bara jättemycket på diverse fyllesamtal.
sen var vi tvungna att gå upp astidigt för att dom skulle till skolan.
så jag gick hem vid 8 snåret. halvfull och helt slut. haltandes.
underbar kväll i vilket fall som helst!
I will always love you hjärtevännen!!

kvällens låt: kommer faktiskt inte ihåg vad som spelades


Kommentarer
Postat av: Amanda

"Crying at the discoteque"

Var också ute igår och gud vad full jag var. Och aj vad bakis jag är NU!

Postat av: Amis

Man vet aldrig hur kvällen ska sluta.

2006-09-14 @ 17:22:11
URL: http://amis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback