kingfredag !

omg!
det var 73 stycken som läste min blogg igår! wow!
(vad är det för typer som läser min blogg egentligen!?)
kan ju vara vem som helst.
jag skriver ju bara om migsjälv, hur kul kan det vara..

haft en förvånansvärt bra dag.
första lektionen skulle vi måla våra drömmar.
hur flummig får det bli?
well, det var ju trots allt psykologi.
sen lallade jag och ylva runt i stan,
vi hittade en jättesöt liten klänning som vi delade på!
vårklänning dock, men skit samma.
vi har så konstigt väder att jag inte lär få användning av stövlarna ändå.
crap, jag som älskar dom.

sen kom sofia, så vi lallade lite.
jag har hittat underbart litet partylinne.
benvärmare.
jättesnygg väska x3
köpte inte något.
mina futtiga hundralappar ska gå till något mycket bättre.
eeeh, öl.

öl is the shit.

tur att jag lyckades komma iväg och köpa träningskort.

snart kommer höstlata pensionärerna vara starkare än jag.
dessutom är jag skyldig elin cirka 2 miljoner.
när jag inte har pengar (95 % av hela mitt liv)
betalar hon.
skönt att hon får åka iväg på semester från mig.
(panik! hon åker iväg om en vecka!!!)
(hon är en ambitiös seglar-människa.
hon ska liksom segla runt i världen i fem veckor)

ikväll ska vi ut! igen.
till sunkhak på f-plan, och sen vidare..
och imorn blir det ordentlig utgång,
alla måste vara party då!
jag dör om det skiter sig den här lördagen också.

nu måste jag kila och raka benen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback