kinglördag nästa helg!

fan vad jag är fökyld.
inte sovit överhuvudtaget inatt.
jag älskar när jag går hem och så är klockan typ halv 11.
snart kommer elin, då blir det zozo i soffan.
måste styra upp soffbord till mitt rum.
har inget att ha fötterna på.
älskar at vi ska styra upp årets lördag nu i helgen.
ett så jäva underbart gäng!
och så uuutgååång!
jag, sofia, d, a rumenius och ylva.
ylvas company.
de flon, patrik och resten av grabbarna.
nu har jag säkert glömt nån.
juste fredrik med sitt crew.
och så skumpan.
och jag har säkert glömt några till.
17+

mycket jag behöver en depp-fylla.

when the world is burning
don't walk away
don't walk away
when the heart is burning
don't walk away..

dejta m.
omg, the date of my dreams. eller nåt.
jag blir glad så fort jag tänker på det.
inte konstigt, den antagligen mest normala killen i hela världen.

vill. ha.

dagens låt: epic- faith no more (grym refräng)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback