let me hear you speaking just for me

jaaaa!!
hammarby kicks ass!
seger åt dom grönvita!
det räcker.
hängde hos per för att jag inte har canal +.
missade nån.
träffase cia och emil, så söta!

jag kommer dö av träningsvärken imorn.
det var så jobbigt att jag inte orkade strecha.
jag kommer verkligen inte orka gå upp halv 7.
för att behöva sitta och skriva helt flummiga saker,
med skolans töntar på "litterära gestaltningen".

why should I hurt you
i can not explain

with words i rape you everytime
I am perfect hen I'm dead

mitt allra snyggaste ex är singel igen.
det är inte min grej att vara ledsen för hans skull,
men det är jag. vart har egoismen tagit vägen..?

dagens låt: who I am - spleen sthlm (världens vackraste intro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback