mindfuck

lymfkörtlarna.
jahaja, så det var därför ingen av dom 300 painkillers jag knaprat hjälpte.
fan vad smutt.
det till och med låter äckligt.
det värsta är att både mamma och pappa tror att det har mer att göra med
att jag var ute hela helgen. men jag har mer ont idag än igår. ha!
det finns en till riktigt bra anledning till varför jag inte borde komma imorn heller.
vi har kör i 90 minuter första lektionen.
det känns inte så givande att sitta där utan att sjunga.
för det kan jag verkligen inte.
när jag försökte lite lät det som om jag hade en rasp i halsen.
sen har vi religion i typ en timme. inte värt det.
måste iofs gå om jag mår bättre.
tvivlar på det.

jag sitter å ritar på mitt rum.
ska ommöblera hela skiten.
en discokula här och ett sminkbord (med lampor runt, jaa) där.
kollade på 100 höjdare. ville mest se f&f. you're mindfucking me, asshole.

nu måste jag sova.
goodnight, all the lonely people out there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback