my name is pain, love me

blindtarmen. magcancer. gallsten. dyspepsi. magkatarr.
pain.
jag dog nu igen. runt halv 4.
började efter jag och ylva åt "nyttigt godis"
mår fruktansvärt illa,
och påväg hem har jag så ont så jag trodde jag skulle svimma.
har aldrig haft så ont i hela mitt liv. kunde inte gå rakt.
kommer hem, får ta av min paniktighta jeans och dricka te.
45 minuter senare är det i stort sett borta.
pappa doktorn undersöker och jag ska hålla stenkoll på magen.
freaky.

jag hatar män. alla män är svin.
ta killen vi förade med för nån månad sen.
konversation:

Y: "åhh! är du gift?!"
"nej, jag har varit.. min hustru har dött, jag har kvar ringen som minne.."
Y: "men gud, förlåt"
"ingen fara, det är inte lika svårt nu."
Y: "hur mår din dotter då?"
"hon mår bra, frågar ju efter mamma ibland.."

det här sa en kille för att få oss i säng.
hans fru är inte död överhuvudtaget.
kul att vara gift med den killen liksom.

eller när ens ex envisas med att skriva kram.
för att av outgrundlig anledning behålla värdighet/manlighet/stolthet.
VARFÖR?! lägg ner, snälla.

dagens låt: red flag - billy talent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback