never for money, always for love

aaargh!
jag hatar när saker inte fungerar!
sitter och försöker lyssna på min musik i den andra datorn,
och hela grejjen bara hänger sig.
datorn ville inte ens stänga av sig. morr.
varför får jag totalpanik och tror att jag gjort sönder allting?!
får hjärtklappning och blir alldeles kallsvettig. eeew.

var och tränade idag. jag nästan dog,
tur att ledaren var fett taggad och typ hejade på.
sen mötte jag fucking n*** som skickade små eldflammor i luften.
mot mig.
seriöst, jag fattar inte vad tjejen har emot mig.
det var hon som snodde min kille, i åttan.
snacka om långdragen aggression.
orka.

jahaja squish, varför börjar jag tänka på dig nudå?
det är som om vi inte är riktigt färdiga med varandra.
(det är vi ju inte heller, men hur kan det kännas?)

did i disappoint you
or leave a bad taste in your mouth
you act like it never happened

it's not too late, tonight
to drag the past out into the light

one love.

dagens låt: vad som helst med kärlek i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback