oh, fuck me beautiful!

haha, det här var ju kul!
var just på "the studio" med p,
det var ju rätt intressant.
mycket folk, ganska förvirrat.
var jävligt kul att bli sminkad och sånt,
och fotografen var underbar!
(hon såg för övrigt precis ut som thailändaren i beck)
sen råkade jag ju köpa två bilder,
mest för att hon skulle kolla jobb åt mig.
(som fucking hårmodell, helt insane!
dom flesta som läser har väl sett min risiga kalufs!?)
grejjen är ju att hon säkert säger så till många,
men man vill ju tro att man blev helt fantastisk.
crap. 500 for nothing.

don't try to hard to think,
don't think at all

och nu måste jag börja röra mig mot elise.
har inte ett korvöre på fickan.
skit.
ikväll, det kommer gå åt helvete ikväll.
jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback